Strategische Workshop
'We moeten praten'
Welke kansen biedt videocommunicatie voor je dienstverlening? En hoe implementeer je ze?
'We moeten praten'


Wie zijn wij?
Online communicatie is niet meer weg te denken uit onze maatschappij. Door de snelle technische vooruitgang en de maatschappelijke ontwikkelingen is het van belang om deze vorm van contact meer dan serieus te gaan nemen in uw merk en bedrijfsvoering. GoGrapfruit is al sinds 2017 gespecialiseerd in het voeren van online gesprekken en het implementeren van deze vorm van communicatie binnen bedrijven en organisaties.
Bij GoGrapfruit hebben we altijd het uitgangspunt om nieuw technologie te combineren met de menselijke maat. Hierdoor hebben we vaak niet alleen de manier van communiceren en contact verbeterd maar heeft het geleid tot een verandering in de bedrijfsvoering. Variërend van een nieuwe manier van service verlenen met een video helpdesk tot een totaal nieuwe manier van dienstverlening.
Wat mag je verwachten?
In deze strategische workshop van drie uur gaan we aan de slag met de rol van videocommunicatie in jouw organisatie. Na de sessie heb je inzicht in:
- de waarde van het videogesprek voor je merk en organisatie
- de rol van video in het zowel intern als extern contact
- waar en hoe video optimaal geïntegreerd kan worden
- wat video vraagt van bijvoorbeeld HR en IT processen
- de kansen die video gaat bieden om groei te versnellen
Wat hebben wij nodig?
- Een merk of organisatie met de wil mee te gaan met de tijd (want niet iedereen heeft lef)
- Een kop koffie (om kennis te maken)
- Een merk document, strategie of bedrijfsvisie (om ons in te lezen)
- Een paar dagen (om ons voor te bereiden)
- Een paar uur van je tijd (om samen te komen tot een inzicht)

In deze strategische workshop brengen wij onze jarenlange deskundigheid en expertise in op het gebied van succesvol implementeren van video. Daarnaast zorgt onze creatieve strateeg Raymond Oostveen voor het denken in nieuwe mogelijkheden en het doorbreken van bestaande conventies. Want dat is wat er vaak wel nodig is. Kun je als organisatie voorbij de bezwaren en beperkingen kijken van communicatie op afstand om open te staan voor de kansen die video biedt.
Benieuwd welke rol video voor jouw organisatie kan spelen de komende jaren?
Dan moeten we praten!
