Blog
Lees in dit blog alles over communictie op afstand. Onderzoek, opinie en nieuws.
Think big, start small | #2
Het niet zo lastig om in schatten of video een toegevoegde waarde zou kunnen zijn in communicatie met je klanten. In het vorige artikel hebben we al besproken dat video in veel sectoren perfect zou passen. Zeker als advies onderdeel
Past live video bij mijn dienstverlening | #1
Met je klanten communiceren via live video. Steeds meer bedrijven en organisaties zetten de stap om via een live beeldverbinding gesprekken te voeren met klanten. Maar is het voor iedereen? Past communicatie via live video bij iedere dienstverlening? Past het
Succesvol videogesprekken voeren met klanten| Introductie
We hebben de talloze voordelen van het videogesprek al vaak benadrukt in artikelen en updates. En we zien ook dat meer en meer bedrijven met video aan de slag om in gesprek te gaan met klanten. In Nederland loopt de
Live video als innovatie in het reisbureau
De fysieke reiswinkel lijkt overbodig. Of toch niet? Sinds het begin van dit millennium daalt het aantal fysieke reisbureaus in Nederland. En fors ook. Zaten ze vroeger op elke hoek van de straat, tegenwoordig moet je flink naar zoeken. Momenteel
Meer mogelijk met beeldbankieren
Steeds meer financiële instellingen stappen in de wereld van beeldbankieren. En terecht! Of het nou is omdat ze hun innovatieve karakter op willen poetsen. Omdat ze opzoek zijn naar een manier om digitaal contact persoonlijker te maken. Of omdat uit verschillende
Maakt #Beeldbankieren bankieren weer persoonlijk?
Met een grote campagne zette ABN AMRO onlangs zwaar in op Beeldbankieren. De toekomst van het klantgesprek is video. Alle 3.000 adviseurs in het land worden opgeleid tot beeldbankier. Nu is het voeren van videogesprekken niet nieuw. Zeker niet voor
Help! Ik wil een afspraak met mijn bank.
In een restaurant of voor een bandenwissel is het zelf plannen van een afspraak tegenwoordig vanzelfsprekend. Maar bij banken nog niet blijkbaar. Willen ze mij dan niet spreken? Je zou het bijna denken. Een kleine zoektocht online laat zien dat
Beeldbankieren, een no-brainer voor banken | onderzoek
Een groot percentage van klant die gebruik hebben gemaakt van beeldbankieren, zou dat in de toekomst direct weer doen. Dat is een van de belangrijke conclusies van het recente onderzoek van EFMA en Vidyo naar ‘video banking’. Bankieren via een
De drie grootste mythes over video banking
Meer en meer banken introduceren video om persoonlijk en efficiënt te kunnen communiceren met klanten. En ook klanten staan steeds meer open voor het videogesprek. Ons recent onderzoek wees uit dat bijna 59% van consumenten in Nederland hier positief tegenover
