JOURNEY DESIGN

Het ontwerpen en creëren van een onderscheidende klantbeleving


Van gesprek naar beleving



In een tijd waar de verschillen in producten of diensten minimaal zijn geworden, geldt beleving steeds vaker als de onderscheidende factor. Consumenten willen persoonlijke en unieke ervaringen. Ook van hun adviseur. GoGrapefruit ontwerpt daarom advies journeys die van elk gesprek een beleving maken.

EXPERIENCE WORKSHOP


De basis voor een onderscheidende klantbeleving begint bij het uittekenen van de ideale journey. Dat is gehele proces dat de klant doorloopt om een advies af te nemen. Dit proces is vaak een complex geheel van klantverwachtingen, emoties, kanalen en verschillende contactmomenten. Door goed te kijken naar daadwerkelijk gedrag van de klant is het mogelijk de ideale journey te ontwerpen, een onmisbaar hulpmiddel om vast te stellen waar je beleving toe kunt voegen aan het videogesprek.

Als GoGrapefruit faciliteren wij journey en experience workshops waarin we de ideale adviesjourney samen met de klant ontwikkelen. Op basis van daadwerkelijk gedrag van de klant (doen, denken, voelen) genereren we ideeën om de journey te verbeteren en de nodige WOW momenten toe te voegen. Een workshop duurt normaal 3 a 4 uur.
Workshop GoGrapefruit

| BEKIJK OOK ONZE ANDERE DIENSTEN:

Strategie | GoGrapefruit
GoGrapefruit helpt u uw adviesgesprekken te transformeren naar een digitale adviesomgeving met beleving.
GoGrapefruit_stock_werkplek_799x533_v2
GoGrapefruit helpt u uw adviesgesprekken te transformeren naar een digitale adviesomgeving met beleving.