BLOG

Onderzoek, bevindingen en bevliegingen

februari 8, 2017

De styling tips voor de moderne adviseur

Okay het was gisteravond (weer) net iets later geworden dan gepland met als resultaat dat je de wekker niet hebt gehoord. Vervolgens blijkt dat je geen […]
januari 31, 2017

Case Royal Bank of Canada – RBC goes videogesprek

In een artikel op American Banker  valt te lezen dat Royal Bank of Canada (RBC) fors inzet op video als volgende stap in hun klantcontact strategie […]
januari 28, 2017

Met videogesprek het bankkantoor in je broekzak (onderzoek)

Banken zijn hard op weg alle dienstverlening te digitaliseren en steeds meer kantoren te sluiten. Er is echter één obstakel. Persoonlijk contact. Een groot deel van […]
januari 24, 2017

Het beste wapen om digitaal ook persoonlijk te laten zijn.. (onderzoek)

Op i-scoop las ik van de week dat de klant geholpen wil worden via de kanalen van zijn keuze, wanneer, waar en hoe hij dat wil. […]
januari 17, 2017

Case Nationwide – De bewijzen stapelen zich op; videogesprek is de toekomst

In een recent artikel op CIO New Zealand beschrijft Divina Paredes het veranderende advieslandschap van de financiële sector. De basis voor haar verhaal vormt een gesprek […]
januari 7, 2017
GoGrapefruit helpt u uw adviesgesprekken te transformeren naar een digitale adviesomgeving met beleving.

De transformatie van de spreekkamer naar de webcam

Het videogesprek biedt oneindig veel mogelijkheden en is zoveel meer dan een telefoongesprek met beeld. Om succesvol te zijn met het videogesprek moeten bedrijven echter eerst […]
december 18, 2016

Met het videogesprek een gepersonaliseerde customer experience? (onderzoek)

Het videogesprek kan bedrijven helpen bij het leveren van daadwerkelijk gepersonaliseerde klantbelevingen op een efficiënte en innovatieve manier. Dus waarom is het tot dusver nog onvoldoende […]
oktober 13, 2016
GoGrapefruit helpt u uw adviesgesprekken te transformeren naar een digitale adviesomgeving met beleving.

De kracht van het videogesprek onderzocht (onderzoek)

  De kracht van het videogesprek Aberdeen Research 2015 Uit onderzoek van de Aberdeen Group onder bedrijven die gebruik maken van ‘ visual engagement tools’ blijkt […]